Tiden rinner iväg.

publicerat i Allmänt;
Om snart två månader så fyller min lilla älskling Wiggo 4 år. Jag kan verkligen inte tro att det är sant, kändes som det var igår han föddes och jag hade honom i min famn och han lukta sådär speciellt som alla små underbara nyfödda bebisar gör. Men nu är han som sagt snart 4 år ? Springer överallt, pratar som en riktig pratkvarn och han förvånar mig ibland med sitt " lillgamla språk " han brukar använda. Inte nog med att han blir stor, vad hände med mig? Jag blir bara äldre & äldre , jesus och jag har knappt märkt det själv.

Jag vill gärna höra vad lillpojken vill ha i födelsedagspresent när han kommer hem på lördag.
När jag frågade honom för några månader sen så vet jag att han ville ha ett Spel sånt där som man håller i handen , som " stora killar " har. Och en bebis var det också på önskelistan. Han har många roliga ideér min fina älskling. Och jag lovar att jag ska försöka ge dig allt du vill ha. ( Fast jag är ledsen älskling, en bebis blir det nog inte ).




4-5 dagar gammal.



Snart 4 år.

Vart tog tiden vägen? Jag älskar dig mest av allt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Är de inte på tiden att ha en bebbe till? :) tänkte för wiggo fyller 4 blir stor ålders skillnad annars.

Kommentera inlägget här :