Tisdag'

publicerat i Allmänt;
Igår så var vi hemma hos mamma och pappa tills framåt eftermiddagen då åkte vi inåt stan, jag åkte tidigare så jag drog och solade direkt. Sen kom mamma, bella, wiggo in då åkte vi till ÖB och handlade lite. Sen hem igen bytte bil och åkte hem till landet igen , det är så skönt att vara där. Nima kom också dit efter att han hade slutat jobba.

Idag så åkte jag och Wiggo in till stan runt kl 9 , åkte hem och fixade oss sedan tog vi oss en promenad till mammas jobb , köpte glass och var där en stund och gjorde " pluggböcker " som Wiggo kallar det. Sen åkte jag , Wiggo och mamma till systemet där vi handlade lite och så gick vi över till Max och åt hamburgare. Nu sitter jag hemma och är vrålmätt och Wiggo leker med sin boll han fick därifrån , väntar bara på att något ska åka i marken och bli krossat.





Se så gyllenbrun han är min fina älskling.




Och detta är den såkallade pluggboken.

Kommentera inlägget här :