Välling jakt!

publicerat i Allmänt;
Jesus vad svårt det ska vara att få tag på välling. Gick upp till Konsum nära där vi bor ,fanns inte Wiggos välling. Fick gå tillbaka och hämta bilen och åka ner till Ica och tack gode gud där fanns det. Nu så är vi hemma igen , Wiggo ligger i våran säng som jag har lovat honom ikväll. Jag sa att han fick sova där inatt bara för att Nima var bortrest.
Snart så ska jag sätta mig i soffan , plocka fram jordgubbarna sätta på en film och bara ta de lugnt. Imorgon måste vi upp tidigt ändå då jag ska iväg och knäcka ryggen kl 9 , dålig tid när man är ledig.
Och bara för man är ledig så har man iofs annat att göra också . Mina planer för imorgon är :

* Knäcka ryggen
* Powerwalk
* Flirta med pappa om att få hit tvättmaskinen.
* Sola
* Ha mys och rolig med Wiggo .


trevlans, jag hoppas det går som planerat.



En trött kille i sängen hälsar alla söta Godnatt!

vi får höras mer imorgon , blir nog inge mer blogg idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ilda - Mamma till Amilia :):

Gud vad "knäcka ryggen" lät ljuvligt! Hade nog jag också behövt :)



Ja,vi var och badade i bassäng. Himla roligt :)

2:a kommentar, skriven , av Wilma:

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

Kommentera inlägget här :