vilken kväll!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma ifrån jobbet. Och vilken stressig dag det har vart , känner mig helt snurrig och sitter nu med huvudvärk. Jag hade självklart den turen att det bara var jag som hade insulindeligering så hade två grupper som jag skulle hinna med. Jesus kristus säger jag men det gick . Men aldrig mer ... Fast så kan jag ju inte säga för inte nu i helgen men nästa helg är jag också helt själv med det både fredag, lördag & söndag. + att jag har 3 grupper då. Jag kommer avlida.

Kom precis ut ur duschen ska snart lägga mig i sängen.
Mamma skickade sms vid halv 8 och sa att de precis skulle åka iväg med planet. Usch, nu är jag avundsjuk så det skriker om det , jag vill också härifrån bara släppa allt och tänka på INGENTING hur skönt skulle inte det vara? Funderar skarpt på att efter det här vikariatet är slut , packa ihop min resväska , wiggo och min familj dra iväg till spanien och bara dra min väg.

Nej , nu vare sängen som sagt och jobb imorgon igen 7-14. Sen ska jag iväg och sola och vara hundvakt åt Lisa och Walter. Städa och inte göra mycket annat .

Peace and Love

Kommentera inlägget här :