Ännu en ledig dag.

publicerat i Allmänt;
Idag är vi också lediga , och jag ska bara njuta.
Man sover så illa när det är varmt ute , man öppnar fönstret och då hör man alla bilar utanför istället.Jag som är så van att det är helt tyst och stilla ute då man bott på landet utan bilar och ljud. Och så har jag gått upp tusen gånger på toa också. ja gud.  Vi är iallafalll vakna och har inte riktigt planerat dagen än, jag trodde det skulle vara fint väder idag ? men det ska tydligen börja regna under dagen. Fy! igår planerade vi att vi skulle åka ut till mor och far lägga oss där och sola , men vi får väl se som sagt på vädret. Det får avgöra!

Just nu sitter Wiggo i sitt rum och plockar undan lite. Vi har hängt upp tvätten och lite annat smått och gott.

Imorse så kom Wiggo springades till mig och sa " mamma jag har dukat fram frukost till oss " . Såhär såg det ut!



Haha mitt söta lilla hjärta.



jag älskar dig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; godmorgon på du! :) jasså det säger du!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Är du gravid? Tänkte att du gick på toa en massa i natt

Kommentera inlägget här :