God eftermiddag!

publicerat i Allmänt;
Är nu duschad och påklädd. Har jobbat 8-14 idag , när jag kom hem så hade Nima, Wiggo och Mika grillat så jag fick äta lite hamburgare , yammi! Satt ute på baksidan ett tag och bara tog det lugnt, de behövs ibland.
Sen gick jag upp och duschade, tog på mig kläder för ikväll ska jag träffa min kompis Sandra som jag inte träffat på evigheter, ska bli riktigt kul! Snacka skit och berätta vad som har hänt i livet sedan vi sågs sist, perfekt !

Hoppas allt är bra med er iallfall. Min rygg är fortfarande öm och jag känner att min huvudvärk börjar komma. Usch inte så roligt.


idag så får jag se ut såhär, man orkar verkligen inte fixa sig efter en dag på jobbet.



får duga!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nicholai von Benzon Hollesen:

Det blir lätt så!:)

Sjukt snygg blogg!!!!

Kommentera inlägget här :