Horoskop idag!

publicerat i Allmänt;
Tur
En olycklig omständighet kan få dig att skylla på oturen idag. Tyvärr har du dig själv att skylla för ett ogenomtänkt beslut.
Hälsa
Du har känt dig en smula hängig en tid, men mycket har nu förändrats, och du kan se framtiden an med tillförsikt.
Ekonomi
Du kan bli litet irriterad på dig själv idag för att du har köpt något onödigt. Det kommer dock att visa sig att köpet inte var så fel som du trodde.
Arbete
Viljan att gå vidare med ett visst företag känns inte särskilt starkt just nu.
Kärlek
Dagen kommer att göra det möjligt för dig att påverka din partners uppfattning inom ett visst område.
Relationer
Du försöker i dag följa minsta motståndets lag för att undvika en konfrontation som ändå för eller senare lär komma

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ilda - Mamma till Amilia :):

Tack finisen :)



Yes jag gör designen själv. Är inte världens proffs men jag gör mitt bästa :) Du kan kika på några under kategorin "design".



Kramis!

2:a kommentar, skriven , av Ilda - Mamma till Amilia :):

Jo det kan jag absolut :)

Skicka följande till min Mail: [email protected] som du namnger "Design"



1. Bilderna du vill ha på headern.

2. Om du vill ha någon profilbild.

3. Texten du vill ska stå på headern.

4. Önskad bloggbakgrunds färg.

5. Mail & Lösen till bloggen.



Kram! =)

3:e kommentar, skriven , av Ilda - Mamma till Amilia :):

Sådär nu är jag klar. Hoppas du tycker om den. :) Tryck f5 om du inte ser den. Säg till om du vill att jag ändrar något. Kram!

Kommentera inlägget här :