Kväll'

publicerat i Allmänt;
Jaha då kan jag sätta mig här en stund.
Wiggo har kommit in i en härlig trotts ålder , är det nu man blir gråhårig ? Isåfall tackar jag gud för att det finns hårfärg ! =P  Detta är ju självklart ett stadie som man måste gå igenom också , hoppas det inte blir långvarigt.

Wiggo ligger nu i sängen och sover , jag passar på att skriva några rader här. Var ju som sagt på TP idag , kom hem med ett nagellack , örhängen och ett linne. Wiggo fick ett armband , badbyxor och klister märken som nu sitter överallt i lägenheten. =)  Så kan det vara!

Tänkte också höra med er om ni har testat den här " färgbomben " som det kallas. Och ifall den är bra? Vill testa den men tänkte höra om det är något att ha. Nån som vet?



dessa menar jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Hej, jag jobbar som frisör och man kan säga att det är som förstärkare och färgdämpande.



ifall man är brunhårig och har en varmbrunfärg så skall man välja en varmare ton om man vill att det varma i den bruna färgen skall sitta kvar längre m.m

samma sak med kalla pigment då väljer man än med lite kallare piggment.



om man är ljushårig så finns det den där lila i bakgrunden om man skulle vilja dämpa det gula som ofta blir och få det lite mer askigt.



dom är kanonbra använda alltid handskar det sätter sig på händerna och naglarna.. lycka till

Kommentera inlägget här :