lång dag.

publicerat i Allmänt;
Det har vart en väldigt lång dag för mig. Jobbade 8-13.30 åkte hem några timmar och jobbade kväll 16.30-21.30 anledningen till att det blev så var att vi inte fick in några vikarier. Så jag ställde upp för " laget " . Är ledig imorgon istället skulle ha jobbat 7-14 , ja det ska bli skönt och vara ledig . Och det är perfekt för imorgon är det nämligen " dagmammornas dag " så det ska vi fira på parken zoo , alla dagmammor och barn + föräldrar. Det ska bli mysigt ! hoppas bara att det blir uppehåll. Wiggo blev så glad när jag berättade att jag vart ledig och kunde följa med. Min lilla älskling, känns bara som man jobbar och jobbar hinner knappt med det privata hemma. Känns inge bra faktiskt.

Har precis hoppat ut ur duschen , tänkte låta håret få torka lite innan jag slänger mig i säng för imorgon ska vi mötas 9.20 så det blir ingen sovmorgon här inte. Upp & Hoppa!

" det känns inte som vanligt, det känns underligt och väldigt spänt ? "

Hoppas att ni alla har haft en bra dag!
God natt. <3

Kommentera inlägget här :