du får mig att le

publicerat i Allmänt;
Idag så har jag inte gjort mycket alls. Hämtade Wiggo kl 13 sen har vi bara vart hemma och tagit det lugnt.
Nu har min små irriterande feber gått över iaf men istället så har min lilla Wiggo fått den, han har lite små feber nu. Min lilla älskling. <3 Men jag är inte förvånad om man säger så, hela högen har legat sjuka . 

Jag mår som sagt mycket bättre , febern är över men hostan och förkylningen är kvar. Äter vitaminer för fulla muggar och satsar på att vara HELT frisk i helgen. Kroppen är fortfarande seg , men en god natt sömn ikväll så kanske de är borta tills imorgon? Vi hoppas på det.
Imorgon åker även min lilla älskling till hans farmor hon kommer och hämtar honom imorgon bitti vid 8.30 ungefär. Sen kommer han hem på söndag igen , tur att det inte är så många dagar då hade jag aldrig klarat mig. Min finaste ängel .

Nehepp, ta mig ett glas blåbärssoppa!

Kommentera inlägget här :