Underbar dag!

publicerat i Allmänt;
Jag har haft en underbar dag med min Bästa vän och min lillskrutt. Vi tog oss en promenad till TP där vi stannade till så Rebecka fick äta lite , sen köpte vi oss varsin glass på vägen hem . Satt oss på trappen här utanför och solade en stund , Wiggo sov sött i sin vagn. Sedan åkte jag iväg och solade solarium så nu ser jag ut som en kräfta, men men. Nu är vi här hemma iallafall Wiggo har precis ätit upp sin glass han fick och jag har skrivit en handlingslista , sen måste vi hoppa in i en dusch.

Jag är så glad att jag har dig. Jag är så glad att du finns i mitt liv, tack för att du finns och alltid finns där för mig. Och jag för dig. Du är min allra bästa vän och jag skulle aldrig kunna svika dig. Tack för att jag alltid kan prata med dig när jag mår skit och att du får mig på bättre tankar. Du har allt en vän kan ha. Jag älskar dig Rebecka Lantz.

Nu vill Wiggo skriva några vackra rader :
bvbvbvbnvbnvnbvcnvb bbvbbv  m cddmdcmcddmdcmcmcmcmcmcmcmcmmcmcmccmmccmcmcmcm.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av becca:

oooooooh min underbara vän! Jag kan inte mer än hålla med dig! Du är guld värd, jag älskar dig<3

Kommentera inlägget här :