det känns hopplöst ......

publicerat i Allmänt;
Hade en underbar kväll i fredags tillsammans med min bästa vän och Lisa, träffade även på min kära kusin Frida som va med oss. TACK tjejer!

Är hemma Wiggo ligger och sover så sött i sin säng , fast han skulle verkligen inte sova. Fick läsa han dinosauriebok för att han skulle bli nöjd. Idag har jag jobbat till kl 14 sen hämtade jag Wiggo i Rothoffsparken där han var tillsammans med sin dagmamma och alla andra barnen. När vi kom hem upptäckte jag att hela hårbotten var svart på honom , han hade sand och grus i hela håret så det var bara att kasta in honom i duschen. Sen kom N hem och vi alla tre gick till affären i det fina vädret, sen hem och laga mat. Så har min dag sett ut , har inte mått någe vidare och mår defenitivt inte bättre nu. " Du är full av skit " .
Ska ta mig en dusch , lägga mig i soffan och bara vara. Det är jobbigt nu. Men jag säger bara Tack till mina nära och kära som finns där för mig. Ni är bäst!



Jag är glad att du finns i mitt liv ,  jag älskar dig.

Kommentera inlägget här :