En ny vecka.

publicerat i Allmänt;
Nu startar en ny vecka och ännu mer jobb.
Gud vad helgen går fort när man är ledig , man hinner ju inte ens njuta innan det är dags igen.

Den här helgen har jag inte gjort mycket alls, vart hos min mor och far ute på landet och tagit det lugnt. Har även hunnit med en tripp till Tuna park där jag köpte mig en klänning , Bh & trosor och även två tröjor. Det blev ingen stor shopping med lite iallafall. Ja så har min helg sett ut inget märkvärdigt vill säga. Bara lugnt och mysigt. Och just det! Jag har även satt mig på hästryggen igen för första gången på ett år tror jag. Och jädrar i havet vad härligt det var. Nu ska jag börja rida oftare på mina djur.

Idag så har jag , min syster och Wiggo vart på ÖB och köpt lite smått och gott. Sen lämnade vi av min syster hemma så åkte jag och Wiggo vidare till affären och handlade lite mat. Nu har vi hela frysen full och det räcker nog i 2 år =P , men typ! haha. Snart ska jag iväg och jobba 16.30-21.30 , Wiggo ska vara hemma tillsammans med N jag tror de skulle ut och cykla. Det lät som så.
Ja så ser det ut just nu.



Kommentera inlägget här :