Helg!

publicerat i Allmänt;
Äntligen helg säger jag! För denna helg är jag ledig.

Igår så jobbade jag till kl 14 sen hämtade jag direkt lillskrutt hos dagmamman. Sen blev det till att öva och cykla , det går riktigt bra nu för lillskrutt. N har köpt honom en cykel så vi håller på och lär Wiggo att cykla =P.
Senare bär det av mot mor och far , var där hela kvällen vi grillade och hade det mysigt. Vi blev kvar där under natten . N åkte iväg runt kl 10 skulle jobba så jag åkte in en stund efter honom för att sola men ack nej fanns inga solarium lediga, skit samma tar det imorgon. Snart kommer mamma och Wiggo in till stan då ska vi åka till TP och strosa runt lite. Jag ska kolla på lite T-shirts som jag kan ha på jobbet , något skräp bara.



En riktigt glad kille på sin nya cykel ! =)



o ja så blev det för mig idag.

Kommentera inlägget här :