Kväll '

publicerat i Allmänt;
Wiggo ligger och sover i sin säng. Vi har haft en riktig myskväll tillsammans och kollar på filmen Happy feet , tycker att den är så himla rolig.
Idag har ju vart ute och sprungit igen med min bästa , vi är riktigt duktiga och de känns himla bra att röra på fläsket. Idag började jag ju även med nikotinplåster för här ska det slutas röka. Och det har gått bra tycker jag , himla svårt men kämpa på jag måste! Efter springturen så var det bara att åka hem och laga mat , när N kom hem så stack jag iväg och sola då Wiggo och han hoppade in i duschen. Wiggo hatar att duscha och speciellt att duscha håret men det gick tydligen. För när jag kom hem så kom han " mama, titta ja haj dusat håjet " Han är bara för go !

Det är snart dags för mig att lägga mig i sängs , N jobbar men kommer nog hem ganska snart. Jag är svin trött har haft Wiggo bredvid mig i sängen och han låg och drog mig i håret , fy va ont det gör. Imorgon ska vi upp tidigt , jag ska jobba 7-14 och jag har blivit bortskämd nu må jag säga då jag vart ledig två dagar har faktiskt var as skönt. Så kan det va.

Mormor va ju här på besök i förrgår och jag fick så himla fina ljusstakar av henne , så jag slänger upp en bild på dom.



God natt, hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Köpa Hemsida:

Guud vilka fina ljustakar! Var har du köpt dem? Är själv ute efter såna faktiskt! Otroligt fina var de:))))

Kommentera inlägget här :