Tisdag'

publicerat i Allmänt;
Har jobbat som vanligt 8-14 gick bra. Åkte direkt från jobbet och solade , det är så himla skönt! Sen hem och möta upp Wiggo som kom med mamma. Senare tog jag mig en powerwalk på ca 40 minuter det gick så himla bra kändes som jag skulle kunna gå flera timmar till. Sen när jag kom hem stod älskling och lagade mat, duktiga du. Sedan blev det städa & tvätta upp Wiggos utekläder som var helt leriga. Imorgon är han ledig och bara umgås med mig fram tills jag ska jobba 16.30-21.30 och sen är jag ledig 2 dagar, wooop!

Jag har blivit jäkla dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden men ibland känns det inte alls som man har tiden till att slå ner rumpan och skriva. Jag ska verkligen försöka bli bättre på den här fronten! Ser iallfall att ni hänger kvar & det glädjer mig. =D

Hoppas att ni mår bra?

image description

Kommentera inlägget här :