Jag saknar

publicerat i Allmänt;
image description

Min finaste kille så fruktansvärt mycket.

Just nu under min " sjukperiod " så är han som min mamma. Han har redan vart sjuk och förmodligen smittat ner mig , så jag vill inte smitta ner honom igen och så går det bara runt i en cirkel. Jag hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon med febern, halsen och förkylningen så han kan komma en stund så jag får krama av mig lite. Idag hade mamma frågat honom om han skulle upp och hälsa på mig en snabbis innan de skulle åka hem och till svar hade mamma fått " Nej, jag vill inte också bli sjuk. " Smart tänkt liten kille jag har. Jag älskar och jag saknar dig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sicken goding till grabb du har! :)



Tack för din kommentar! Chokladen var ljuvlig faktiskt, och jag har verkligen fått smak på Lindt´s choklad kan jag lova - så nu har dom mig som trogen konsument iaf, haha :)

2:a kommentar, skriven , av | Yohanna |:

Hejsan!



Jag är med i Agrias hösttävling, och skulle bli superglad om du vill rösta på mitt bidrag.



http://fireflybaby.blogg.se/2011/october/tavlar-hos-agria.html



Du får en länkning som tack!

3:e kommentar, skriven , av ems:

vilken tuffing!

4:e kommentar, skriven , av Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Hoppas att du är piggare imorgon så ni får ha lite kramkalas igen :D

Kommentera inlägget här :