Kväll '

publicerat i Allmänt;
Har vart lite små dålig på att uppdatera men det blir så när man jobbar tyvärr. Man hinner inte alls lika mycket saker som man helst skulle vilja göra. Igår kväll så skulle jag ha slutat 21.30 men det blev dock inte så , det slutade med att jag kom hem runt kvart över tio. Och idag skulle jag ha slutat kl 15 men det blev inte så heller så det slutade med att jag kom ifrån jobbet kvart över då också. Ja, bra med pengar så ska inte klaga ;) Nu är jag iallafall ledig två dagar och så jobbar jag helgen igen. Så ska nog hinna bli bättre på uppdateringen under dagarna jag är ledig, det är kul att se att ni hänger med fortfarande iallafall ! =D

Efter att jag hämtade Wiggo idag så drog vi oss in till en pizzeria och delade på en kebab tallrik och jädrar i havet vad han åt , så glad jag blir . Han brukar va lite dålig på att äta annars. Men idag är jag en stolt mamma, det är jag ju iofs alla dagar :p

Jag hoppas att ni har haft en bra dag & ni ska veta att alla ni som kommenterar min blogg och lämnar era bloggadresser går jag in & läser så ni inte tror annat!

Kommentera inlägget här :