Måndag'

publicerat i Allmänt;
Idag har jag jobbat 7-14 , gick bra! Sedan åkte jag hem , duschade och fixade mig , sen träffade jag & wiggo våran Bästa vän Rebecka. Vi tog oss en sväng till Tuna park där Wiggo köpte en bebis till sitt djur för sina 50 kr han fått, helt överlycklig! Jag köpte mig en tröja, en skjorta , nagellack & en eyeliner sen tror jag inte att jag köpte mer. Duktig jag är!
Men på onsdag så tror jag att jag & Rebecka ska dra oss till Västerås & de nya köpcentret och kolla där , de ska bli roligt & se hur det ser ut.

Efter Tuna park blev det en sväng förbi Ica och handla lite mat så vi har hemma. Ikväll blev det bara en pizza i ugnen då vi kom hem ganska sent. Wiggo ligger nu i sin säng & sover , jag tänkte också krypa ner i sängen & läsa, de blir en tidig kväll då jag är väldans trött. Älskling är på jobbet & kommer inte hem förrän senare mot natten , att han orkar.
Hoppas att ni har haft en bra dag!

Jag älskar min fina familj.

Kommentera inlägget här :