pirr pirr

publicerat i Allmänt;
Idag har jag vart ledig ifrån jobbet så jag har hunnit göra väldigt mycket saker . Tvättat 3 tvättar i maskinen , packat lite grann, vart med mamma och lunchat och så lite annat smått & gott. Nu tror jag att jag börjar bli nervös inför resan på fredag , jag har redan packat ( inte allt ) men börjat iallafall Nima typ skrattar åt mig =P Nej usch det är inte roligt alls att vara flygrädd. Men jag måste klara detta!

Sitter hemma nu Nima kom precis hem så Wiggo följde med honom ut och skulle hjälpa honom med verktygen i bilen. Sen blir det till att åka och handla lite mat. Och så blir det lugnt hela dagen / kvällen jag har ont i kroppen och små förkyld som jag nu har vart i en vecka. Vill att det ska bryta ut NU så man slipper bli sjuk i Spaninen sen eller så får de bara ge sig så jag känner mig frisk,

Jag hoppas ni mår fint!

Kommentera inlägget här :