Söndag'

publicerat i Allmänt;
Jag har verkligen inte haft tid att uppdatera bloggen sen jag kom hem. Det har vart fullt upp & igår så firade vi min lilla kille som fyller år nästa helg men då är han hos sin pappa. Vi hade kalas här hemma och Wiggo fick jättefina presenter som han är så lycklig över. Speciellt den från Nima.

Idag har vi vart hos mamma & pappa nästan hela dagen , Wiggo har åkt runt på sin present hela dagen och till & med körde slut på en tank så vi fick tanka. Vi har ätit god mat och bara varit. De behöver man såhär på söndagar då det är en ny jobb vecka som börjar. Det är inte långt kvar tills mitt vikariat är slut , ca 2-3 månader tiden går fort! Men jag får sätta mig ner här nån dag & börja söka jobb igen.

Jag hoppas att ni mår fint & har haft en bra helg. Nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla på TV innan det är dags att röra sig tills sängs. Vi hörs imorgon!





Wiggos present. Coolt va? Han är så duktig på att köra .
NI , missa inte inlägget nedan med bilderna från Spanien.

Hörs imorgon!

Kommentera inlägget här :