Mitt hjärta är helt.

publicerat i Allmänt;
Min älskade unge är hemma igen. Hann dock bara se honom i 15 minuter innan han åkte med sin mormor och morfar hem. Men mitt hjärta är helt. Har stoppat i mig lite mat så nu har jag hamnat i matkoma, slänger mig i soffan en stund innan jag tar mig en fika innan det är dags att röra mig mot jobbet, jag hoppas natten går fort. Sen tänker jag tillbringa mina 7 lediga nätter tillsammans med min son, min vänner och familj. Göra lite måsten innan jul också. Det löser sig.
 
Pratade längre ikväll med min fina vän Karin och du ska veta att jag beundrar din styrka och uthållighet. Du är en stark person och kommer alltid att vara. Låt aldrig någon ta det ifrån dig. <3
 
NU håller vi tummarna på att natten blir lugn och går fort!
 

Kommentera inlägget här :