söndag'

publicerat i Allmänt;
Min blogg app på mobilen har inte fungerat och gör det inte än heller där av den dåliga uppdateringen.
Vår helg har vart super, lugn & skön. Nu ligger dock både jag och Wiggo snoriga men men hoppas på att det går över snart. Idag har jag vart på fika hos min bästa vän , mycket trevligt. Åkte sedan hem till landet där Wiggo var och så har vi bakat pepparkakor för fulla muggar. Nu sitter lillkillen och blir klippt av sin mormor. Jag tror vi spenderar våran kväll här också.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Min blogg app fungerar inte heller, kan inte ens läsa andras bloggar genom den eftersom att den stängs ner hela fucking tiden. Skapligt irriterande måste jag säga..
Smarriga pepparkakorna ser ut, må du äta många för mig =)

Kommentera inlägget här :