jamen

publicerat i Allmänt;
Hej huvudvärk, usch vad jag ogillar det.
Ligger i sängen nu ska försöka sova , om det går . Håll alla tummar och tår.

Jobbat idag och det gick alldeles utmärkt , va med Wiggo och myste och sedan blev det solning med S för hela slanten. Den här veckan är riktigt fullspäckad med myskvällar och sånt. Jag är så glad att jag har mina fina vänner och min fina lilla kille Wiggo, jag är så glad att jag har dig , du är lycka och allt man kan önska sig. Du är mitt liv och kommer alltid att vara det , förstå att du alltid kommer att finnas i mitt liv och att jag kommer att få se dig växa upp och bli en stor kille. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig och hur glad jag är för att jag har dig. Det är inte många som har en sån fin kille som du, jag är lyckligtlottad.

men nu mina vänner är det john blund.

image description

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av joss:

söt bild!

Kommentera inlägget här :