Tisdag!

publicerat i Allmänt;
Jobb dag avklarad. Och jag är överlycklig, haft möte med chefen och natt tjänsten är min. =D Happy girl  ! Alltid roligt att prova på något nytt. Natt vikariatet är fram till februari och sedan får jag mig en egen rad. Jag får alltså en fast tjänst, kan det bli bättre?
 
Snart kommer min lilla skrutt hem från dagmamman, då blir det pusskalas. Sen så får vi se hur dagen blir, jäkla skit väder och bättre har det inte blivit heller. När kommer sommaren?
 
Jag hoppas ni mår finemang!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av N:

Hej!
Hur gör du med Wiggo när du har natt tjänst? Blir det nattis då? :)

Svar: Hej! Wiggo är hos min mamma dom nätterna. Han är ju hos min mamma dom kvällarna jag jobbar kväll till 21.30 . Men nu börjar jag ju 21.30 så jag hinner ju natta honom innan jag åker till jobbet. Det är perfekt! =)
Beatrice

Kommentera inlägget här :