What a day!

publicerat i Allmänt;
Gud vilken fin dag det är. Vaknade kl 8 städade lägenheten , betalade räkningar, packade ihop och drog ut till landet. Nu sitter jag ute i solen med bikini (!) och solar. Senare mot eftermiddagen ska jag upp till farmor och fira henne för hon fyller nämligen hela 80 år idag, Grattis bästa farmor.
Efter firandet så ska jag dra på mig träningskläderna och springa , bränna lite fett. Det är så himla skönt, man rensar tankarna och man mår super efteråt.
 
Wiggo är hos sin farmor och är där tills på söndag, det är " pappa helg " . Idag skulle dem gå på Ice age 4 , gissa om jag är avundsjuk?! JA. Jag hoppas han vill se den en gång till så han och jag kan gå och kolla på den. Min älskade skrutt.
 
Jag hoppas ni får en kanon bra dag & passa på och njut utav att solen är framme, man vet aldrig när den kommer tillbaka igen. Puss på er fina.
 

Kommentera inlägget här :