Kvällsmys!

publicerat i Allmänt;
Vi ligger i varsin soffa och kollar på Ice age 3 , inget ovanligt. Wiggo är ny duschad och borstade till och med sitt hår vilket han hatar men det gick och duktig är han. Vi har haft lite extra mys här hemma ikväll , med julmust och chips för i helgen jobbar jag och då hinner vi inte mysa lika mycket.  Snart är det även läggdags för den här lilla mannen och ikväll så ska mamman lägga sig tidigt men det säger jag varje kväll och jag gör det men jag kan inte somna hoppas på bättre lycka ikväll.
 
Imorgon blir det lite plock här hemma och sedan far vi ut till landet och myser innan jag ska åka till jobbet. Vi har väl inte så mycket andra planer för morgondagen vad vi vet än.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
I Wanna celebrate and live my life.

Kommentera inlägget här :