Torsdag

publicerat i Allmänt;
 
Du är min familj.
 
en väldigt lugn dag, inte gjort ett smack och vi orkar inte göra någonting heller. Hängt i soffan , kollat film , myst & så kommer väl resten utav dagen också se ut. Imorgon är det dags att träffa chefen, ja jag har ju inte berättat men jag har fått en fast natt tjänst och kommer att flyttas ännu en gång till Snäckberget denna gång. Trist att behöva lämna natten där jag jobbar nu för jag trivs verkligen där & all personal är så himla goa. Men en fast tjänst kan man inte tacka nej till, hoppas det blir bra.
 
Är inte på super duper bra humör just nu , dålig period fast allt egentligen går skit bra för mig just nu. Fast jobb, underbar familj , stolt vän till Rebecka & hennes fina dotter. Ja allt sånt där men det känns som något saknas vet bara inte riktigt vad ?! Låt denna period försvinna snabbt , tack!
 
Jag hoppas verkligen att allt är bra med er.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becca:

Det kommer jobbiga tider, men vi får kämpa oss igenom dom tillsammans! Vi älskar dig och Elise kunde inte få en bättre gudmor! <3

Svar: Du är världens bästa vän, det hoppas jag verkligen att du vet om. Och jag kan inte vara mer stolt än att få den äran att vara hennes gudmor. Jag älskar er <3
Beatrice

Kommentera inlägget här :