Underbart!

publicerat i Allmänt;
Kanske dags att uppdatera lite vad som händer här i vårat liv.
I fredags hade jag & Wiggo bara en myskväll hemma hos mamma och pappa sedan åkte vi hem , myste och somna skapligt tidigt. I lördags så var jag med min älskade vän Sandra, drack  , snacka skit och dansa som galningar hemma hos mig. SJUKT ROLIG KVÄLL! I söndags var jag inte alls lika kaxig så den va helt lugn.
Idag har jag tränat, gaddat mig och vart hos bästa vän för lite fika och snack, livet känns helt sjukt underbart just nu och den spontana tatueringen som blev idag gjorde det bättre, behöver sånt!
 
Har även fått hem papper om vilken skola Wiggo ska börja på , wtf ?! Vart har tiden tagit vägen, den bara flyger iväg och inte blir man yngre. Min älskade stora pojke , mammas allt!
 
Hoppas ni mår bra och att ni fortfarande hänger med trots dålig uppdatering. PUSS!

Kommentera inlägget här :