stallet

publicerat i Allmänt;
kom precis ner från stallet och har ridit min lilla häst mirre =) FAN vad kul det var ! känns så roligt och sitta där på hennes rygg igen, fast jag kan ju inte säga att jag kan göra så mycket men bara att få sitta på henne är världens härligaste känsla. Har haft min baby i 8 år snart . <3 jag älskar henne!

igår hämtade jag och mamma tobbe från tågstationen kl 9 på kvällen , fyfan fattar inte hur länge han ska behöva jobba. från kl 7 på morgonen till kl 9 på kvällen ? hel sjukt ! men han vill ju ha pengar så då får han ju skylla sig själv.. =P    Imorgon blir det luncha med Camilla och sedan fika med Jonna , eller ? =D  sen nästa vecka ska jag nog börja jobba lite städa & måla göra lite saker iaf så jag får lite slantar tills senare de kommer nog behövas.

Och jag fick världens gulligaste sms från Martina igår , ååh du är underbar tjejen ME LIKES YOU <3

Neea, nu ska jag lägga mig i soffan & ta de lugnt HELT SLUT ! haha,
CIAO!=D
ps, jag&bebis mår skit bra så ni vet =) på lördags blir det 26 veckor i min mage. <3

  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josse=):

Söt liten filur=) Vad är de för ras?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

New forest , shettis & russ ! =P liten blandning (a)

Kommentera inlägget här :