hejsan svejsan!

publicerat i Allmänt;
idag har jag vart i skolan sen fick jag skjuts av sandras granne hem till mig&tobbe , sen åkte jag med tobbe till tuna park en stund och köpte 2 st linnen bara. sedan far vi hem till mig på landet & så grilla vi. nu sitter jag här och är ny duschad ska snart sova , trött är jag som tusan :)
imorgon är det fredag vad skönt sista dagen på skolveckan , ska sova hela helgen tror jag nog. haha snacka om lat ;P

Och nej det är inte jag som skrivit en massa meddelande på GroupWise, någon måste väl ha mitt lösen ord . Tack & Hej nu har jag sagt det så alla förstår och slipper tjata om att det är töntigt för det vet jag mycket väl att det är .

Ojoj, typ 2 veckor kvar i skolan bara helt underbart sedan är det sommarlov HÄRLIGT  ;D har inget planerat , ska bara sola & bada & bli fetare ;)   Herregud, vad jag längtar tills det blir fin gul varm sol på himlen. ojoj :) haaha !

jag älskar min kära man tobias larsson (a) <3


                



Kommentera inlägget här :