Besök :)

publicerat i Allmänt;
ja idag har vi haft besök av min mormor , monica ( min moster ) , Rickard ( min kusin )  , Nattis ( kusins tjej ) & senare kom Adde ( min kusin ) mamma var här ett tag också hon laga mat åt oss spagetti & köttfärssås det satt fint ska jag säga er :) sen stanna hon på lite fika hon också. Och jag måste visa er vad Wiggo har fått idag jag trodde jag skulle dö när jag såg de söta sakerna  & jag tror Tobbe blev lite avundsjuk på dom där skorna :P haha!
 Här får ni se dom det är storlek 17 på dom & wiggo fick dom av Rickard. . skulle lägga in bilder på den tuffa skjortan & de tuffa jeansen han fick också men de funka inte :/ SKIT . men jag kan ta kort med digitalkameran så kan jag lägga in bilderna imorgon på datorn hemma hos mamma & pappa ska dit imorgon & rida på eftermiddagen. det är ju för jäkla kul alltså & man är ju speciellt laddad på att komma igång nu igen & få "tillbaka kroppen." aja  ska kolla på Ugly Betty ikväll grannen skulle komma över med sitt tvillingkort så vi kunde kolla på det ,sjysst ! ;D

   

Nike skorna , grymt tuffa !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

gud va söta =)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Jättesöta små skor :)

3:e kommentar, skriven , av sara :):

Guuud va söta små skor :)

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Guud så söta skor...

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

hahaha dom är så himla söta:) rickard tänkte köpa storlek 15 men han måste få växa lite i skorna också :D

Kommentera inlägget här :