förlossningen

publicerat i Allmänt;
mamma har ringt förlossningen nu & dom sa att jag skulle ställa mig i duschen &  ta alvedon & se om de blir bättre. värkarna kommer mellan 4-6 min mellanrum nu . & de trodde inte att de va vattnet som gått utan bara mina flytningar.  & så har slemmproppen gått också. dom sa ifall jag inte orkade vara kvar hemma så var jag välkommen upp & att de snart va dags för en liten bebis. men ska försöka hålla mig hemma så länge jag kan. ingen skola för mig idag iaf... skriver jag inte på ett tag så vet ni vart jag är.
ska försöka ta nåt & äta nu , sen vila lite vart uppe hela natten.

kolla inlägget nedan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

*Väntar med spänning på hur det går*

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja. och lycka till, hoppas allt går bra :D

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Väntar med spänning. Har läst din blogg under hela grav nu och sitter här och ler nu! Kanske dags ? :D

4:e kommentar, skriven , av johanna:

Guud :O Lycka till nu :) <3

5:e kommentar, skriven , av jonna:

BEA! kunde inte somna om efter jag fått smset, hoppas allt går bra och att ni har eran lilla bebis hos er snaaart ! :D Jag & Magnus håller tummarna ! (L)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

oj, vad spännande! lycka till! :D

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Lycka till!!!

8:e kommentar, skriven , av c:

Bea, lycka till nu=)

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Lycka till! Hoppas det går bra =)

10:e kommentar, skriven , av Elin:

spännande, lycka till =)

11:e kommentar, skriven , av EVELINA:

hoppas allt går bra :)

12:e kommentar, skriven , av C:

Åh, vad spännande! :) Du har den bästa tiden framför dig nu,tjejen. Var inte alls längesen jag själv låg däruppe på förlossningen, men det känns som en evighet sen. ;) Hoppas att lill*n vill kika ut till världen snart o lycka till. :)

13:e kommentar, skriven , av Mia:

Lycka till! hoppas allt går bra:)

14:e kommentar, skriven , av marielle:

LYCKA TILL !! :)

15:e kommentar, skriven , av Stina:

Lycka till nu :)
Tänker fortsätta följa din blogg, med spänning.

16:e kommentar, skriven , av Melinda:

Åh gud va spännande! :D lycka till !

17:e kommentar, skriven , av Mirja:

Grattis Bea till en liten grabb!

18:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bebisen har kommit nu va?:) såg på din gb , Lyckatill iallafalL :D !

19:e kommentar, skriven , av hanna:

grattis bea :-)

20:e kommentar, skriven , av Anonym:

av inläggen att döma antar jag att ni är föräldrar nu, fy faaaaaaaan vad härligt! Grattis gånger tusen gumman ! :D

21:e kommentar, skriven , av Anonym:

oh, grattis så jättemycket :D

22:e kommentar, skriven , av Anonym:

grattis!!
kul att han äntligen har kommit ut nu, lycka till nu till er alla tre :)

23:e kommentar, skriven , av isabella:

har följt din blogg väldigt länge & jag önskar er all lycka! :D

24:e kommentar, skriven , av Anonym:

grattis gumman. hörde att du fick en pojke :D åh längtar att få se er . jag älskar dig massor gumman <3

25:e kommentar, skriven , av martina:

älskling =) fan va kul, längtar tills man får se er med er lilla pokje =)<3

26:e kommentar, skriven , av Marie:

grattis till pojken (:

27:e kommentar, skriven , av linda:

åh vad kul! det kommer gå så bra! (: men lycka till! (:

28:e kommentar, skriven , av linda:

åh vad kul! det kommer gå så bra! (: men lycka till! (:

29:e kommentar, skriven , av caitlin:

Faaaan, Bea, d blev en liten pojke ,
ååhhh gud, vill se den lille krabaten nu, haha. Hoppas allting gått jättebra, och jag önskar er lilla nya familje medlem välkommen till världen, och eran illa familj ni nu blir, lycka till=)Kramar ifrån Caitlin, den galna kvinnan, haha

30:e kommentar, skriven , av Emily:

GRATTIS BEA :) :D

31:e kommentar, skriven , av Sara:

GRAAAAAAAATTIS HJÄRAT! <3

32:e kommentar, skriven , av josephine:

GRATTIS =D och lycka till med allt och att ni mår bra, hoppas på ett inlägg senare när du har hätat dig och allt, + en bild på lillen =D återigen, grattis! =D

33:e kommentar, skriven , av sandra:

grattis bea och lycka till :)

34:e kommentar, skriven , av Riibeccas:

Grattis, ojoj en liten pojke läste jag där uppe, vad kul grattis ännu en gång! :)

35:e kommentar, skriven , av Anonym:

GRATTIS! Jag blir så avis!

36:e kommentar, skriven , av Nour:

Grattis! Gud vad nyfiken jag är på att se hur söt den lilla krabaten är.

37:e kommentar, skriven , av Sandra:

Grattis till lilla Wiggo :)

38:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Jadu Bea, d e tredje gången jag kommenterar nu, hehe. Men grattis till lille Wiggo. Kan knappt vänta tills, man får ge d gulliga presenterna=)

39:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas att allting går bra nu. Grattis grattis :)

40:e kommentar, skriven , av karolina:

grattis för du har väl fått en liten wiggo? du kom före mig :( jag får säkert gå över. hoppas allt går bra...

41:e kommentar, skriven , av Mia:

Grattis=)
sa ju att det skulle bli en liten pojke, du hade en "pojk-mage" hoppas allt gått jättebra:)
lycka till med allt=)

42:e kommentar, skriven , av dannie:

GRATTIS :D guuud va avundsjuk man blir :D hoppas allt går jätte bra =)

43:e kommentar, skriven , av sandra:

GRATTIS !! hoppas man stöter på er nångång, så man får se er :) hoppas allt går bra nu.. lite avundsjuk är man allt ;)

44:e kommentar, skriven , av Johanna:

GRATTIS BEA! hoppas allt är bra med er alla. :) Lycka till.

45:e kommentar, skriven , av maja:

grattis! =)
hoppas det går bra för er.
kram

46:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Grattis gumman till pojken!!!gud vad roligt!! är jätte glad för eran skull! hoppas ni kommer hem snart så man kan komma över med paket till lillgossen!!

47:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis Bea:) hoppas allt är bra:D! kram

48:e kommentar, skriven , av sanna:

Grattis Bea och lycka till med allt :)

49:e kommentar, skriven , av Jeja:

Åh Bea raring, fy fan vad härligt . Stort grattis till er. Bölade som en dåre när jag fick höra att du åkte in,åh vad glad jag är för din och tobbes skull :)
ha det så bra med lilla Wiggo.
Puss&kram<3

50:e kommentar, skriven , av Elin:

Grattis Bea :)
hoppas allt är bra med er :)
Jag blir jätte glad för er skull :)

51:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fan älskling! GRATTIS! vi ses när du kommer hem. Jag&pysen längtar efter dig. Älskar dig gumman!

52:e kommentar, skriven , av Cecilia:

GRATTIS! Nu väntar jag med spänning på en bild av bebisen! Han är säkert jättesöt!

53:e kommentar, skriven , av Emilia:

ååh, grattis och lycka till med den lille nu :)

54:e kommentar, skriven , av Moa:

grattis och lycka till :)

55:e kommentar, skriven , av Catta:

GRATTIS O LYCKA TILL!!!

56:e kommentar, skriven , av Gammelfarmor o Gammelfarfar ...:

Oj oj oj , vad fin kille ni fått . Ge honom en bamsekram från oss . ock LYCKA TILL MED WIGGO !HARESÅÅÅÅÅÅBRA .....

57:e kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

haha nää, här sitter jag och bölar! Jag minns när jag läste detta första gången.. Vad lyckliga vi ska vara ( OCH ÄR!!! ) som har våra underbara små pluttar! :D

Kommentera inlägget här :