klockan 03.20

publicerat i Allmänt;
ja ni undrar säkert vad jag gör uppe halv 4 på morgonen? men det kan jag berätta för er.
jag har värkar & det gör ont , ont som fan. försöker sova men så fort jag somnar så kommer en ny värk så jag traskar runt här i huset. de börja med att jag vakna av att de var blött i sängen 3 fläckar typ men jag trodde att de var dom otäcka flytningarna för dom brukar också forsa ut ibland , låter skit äckligt jag vet. men sen gick jag på toa stod där & såg hur de droppa ner på golvet , har fortfarande ingen aning om de är vattnet som gått eller om de vara är flytningar . ?
gick & la mig efter & sedan kom värkarna , i ryggen men inte så värst ont gör de att jag inte klarar av & va hemma. men känns gör det ju.
tur att jag ska till barnmorskan imorgon så får höra med henne om jag inte är nånannanstans innan. ni lär väl märka om nånting har hänt för då har jag inte skrivit här på en dag typ.
aja , ha de bra.

fan vad ont d GÖÖÖR !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Herregud!

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Åhh nu kanske det är dags:) Hoppas allt går bra!

3:e kommentar, skriven , av julia:

snart kommer bebisen :), vad kul för dig! Hoppas att allt går bra <3

4:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Grattis gumman till bebisen:) fan avd glad jag blir:) längtar tills jag får se det lilla knyttet:) lär ju få se er en hel del:) ni måste ringa mig när ni kommit hem från BB :) Älskar dig, och lycka till nu gumman! Du kommer bli en bra mamma, och tobbe en bra pappa:) <3

Kommentera inlägget här :