Kväll

publicerat i Allmänt;
har precis ätit corner , JAG VET jag ska inte äta sånt men vi orkade inte helt enkelt inte att laga mat. usch fy & blä på oss! 
har precis kollat klart på Beck , äntligen den här gången somnade jag iaf inte & det är ju alltid bra. nu sitter vi & kollar på cops T ska snart städa undan lite saker eftersom jag inte fick göra det .. hm han brukar aldrig vilja städa ? konstigt han kanske har slått i huvudet . haha!

nu så har jag blivit lite orolig för att Wiggo inte får i sig tillräckligt med mat. för igår när jag pumpade ut mat åt honom så blev det inte alls mycket mjölken liksom tog "slut" det kom inget. de blev kanske 60 ml & han ska äta mellan 80-120ml . men jag hoppas att de bara var igår de inte ville "komma" något. ska till BVC på onsdag så får prata med henne & fråga lite då hur jag ska göra. för mjölken kan väl inte bara ta slut eller? :/  man tycker ju inte det. aja , slutpratat om det . annars så mår lilla Wiggo jättebra & han verkar nöjd med allt så det är underbart & se :)

det var någon som fråga vem T är & det är min pojkvän Tobias. jag skriver T för att jag inte orkar skriva hela namnet :P haha , jag vet jag är knäpp (a) kul att se lite kommentarer , jag vet ju att folk läser men lämna ett litet spår iaf ;D nej nu ska jag ner & tvätta lite av Wiggos kläder.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Din blogg är underbar. läser den varje dag:) Du verkar vara en jätte bra Mamma och du har fått världens vackraste son, den sötaste bebis jag har sett:) Lycka till med allt

2:a kommentar, skriven , av B:

tack , vad glad jag blir =)

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Var glad att Tobias tycker om att städa, låt honom göra det tills han tröttnar, alltid skönt att vila lite, inte sant? Vad skönt att Wiggo mår bra och att allting går framåt. Nej, man tycker ju inte att mjölken ska ta slut. Jag är nyfiken på vad BVC säger. :)

4:e kommentar, skriven , av Marie:

man brukar ha mindre mjölk på kvällen så det e helt normalt

5:e kommentar, skriven , av karolina:

jag hade ju inte alls nån mjölk men melwin sög så jag trodde han fick i sig. så nu har han tillägg & dricker det bara. känns skönt att veta att han får i sig den rätta mängden. & så kan ju jag äta vad jag vill & robert kan mata. hur funkar det annars? fattat att du är mamma? inte jag iaf :p jag sa att jag får säkert på ditt bf datum & det fick jag :D kram

6:e kommentar, skriven , av B:

tack tack :) vi får se vad BVC säger helt enkelt.

Karolina ; jadu, det funkar jättebra tycker jag men jag har inte riktigt förstått att det är sant att lilla jag är mamma (a) men jag tycker att jag sköter det utmärkt. haha just du fick den 13 , hehe mysigt :) & jag fick nästan på ditt Bf datum .

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

mjölken "tar" inte slut, utan det kan bli så för vissa helt enkelt. Hoppas det ordnar sig!

Kommentera inlägget här :