måndag 3 veckor

publicerat i Allmänt;
wiggo bli idag 3 veckor <3

hejhopp!
lite dålig på att uppdatera jag vet. men imorse så gick jag upp runt kl 10 . & slängde i hårfärgen Kastanj  & det blev faktiskt riktigt bra & nu ska jag låta håret vara ett tag så de växer lite. efter det åt vi frukost & jag försökte plocka undan lite här hemma det ser ju som sagt förjävligt ut men det är ju ingen nyhet direkt. efter så var det Wiggos tur att äta så han åt & sedan traska vi iväg till T "släkt " fika lite & så. sen gick vi till min mammas & pappas jobb där vi hämta lite saker & nu sitter vi här. ikväll så ska jag inte göra något speciellt alls har fortfarande inte kollat klart på Beck fan somnar ju hela tiden eller så är det något annat som "dyker upp" .
imorgon så ska min moster & mormor komma hit & så nattis :)  sen så kanske jag ska träffa martina eller så skulle vi träffas på onsdag & sen ska jag träffa sandra & jonna någon dag också .
dåligt med kommentarer  men jag ser ju att folk vart inne & läst iaf & det är ju alltid roligt. :)

nu så ska jag lägga mig i soffan & vila ett tag är så jäkla trött & hungrig blev jag nu . Hm . jobbigt :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av julia:

har läst din blogg hur länge som hellst. vet inte vad jag ska kommentera bara. älskar din blogg så fortsätt skriva =)

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Jag har nyss börjat läsa din blogg, jätte intressant! Men, vem är t? Är det pojkvännen?
Varför skriver du aldrig ut hans namn?
Fortsätt skriva som du gör! :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

skit bra blogg:)

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Älskar din blogg Bea, fic tipset utav Tette att läsa den, jag är hennes vän ifårn sthlm. Fortsätt skriva som du gör coh gratulera wiggo på 3veckors dagen.

Puss

Kommentera inlägget här :