onsdagkväll

publicerat i Allmänt;

har inte kunnat skriva nåt pga att datorn inte fungerat men nu så är jag tillbaka igen .

har vart hos mamma & pappa ute på landet som ni redan vet , har inte gjort mycket bara tagit de lugnt & vart ute & gått , sen var vi hos min farmor & hälsade på hon bor granne med oss :P & hon blev så glad när hon fick se lilla Wiggo & hon tyckte han var så fin & jag håller med ;)
kan ju inte lägga ut några bilder nu eftersom kameran ligger hos mamma & pappa , men ska ta några bilder med mobilen imorgon så jag kan lägga ut. imorgon ska jag också iväg till skolan för att lämna tillbaka skåpnyckeln & böcker samt rensa skåpet. så jag tar väl Wiggo plutten med mig antar jag eftersom T ska till skolan han också. har inte så mycket & säga bara att jag snart ska gå & lägga mig när Wiggo ätit klart han ska rapa lite nu hos sin pappa,hehe ! hoppas man får lite sömn inatt. nej nu ska jag gå & lägga mig . hörs imorgon!

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Måste bara säga att jag tycker du verkar avra en toppen mamma! Så om sig och kring sig! Underbart att se! Du visar att unga faktiskt oxå klarar av att få barn!
Ni fick en underbar liten pojke du och din kille. Tobias va?
Grattis och all lycka!

2:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Skulle vara jätte trevligt om du kom imorn Bea=) Jag, Wahlbom och Malin saknar dig, och ditt härliga skratt, haha. Vi behöver dig på nutids frågorna ( Garv ). Nu ligger vi bara delad tvåa, hahaha. Om du kommer, så ser ja väldigt mkt fram emot och träffa lill plutten=) Både Wahlbom och Malin har ju sett han, hehe. Faan, du ska vara stolt Bea. Du e en toppen mamma, och en bra förebild för unga tjejer. Hoppas vi syns imorn/ Kram Caitlin=)

3:e kommentar, skriven , av T:

Älsk dig surgumman !

Kommentera inlägget här :