söndag

publicerat i Allmänt;
kollade på Monster till svärmor igår kväll & jag lyckades hålla mig vaken ända tills filmen var slut. sen gick jag & la mig direkt & somnade nästan direkt ett  tag men sen så vakna lilla wiggo & så somna vi om igen kl 2 , vakna kl 7 igen wiggo skulle äta & sedan kl 10 trodde vi men sen så ringde mormor & fråga om vi ställt tillbaka klockan en timme men de hade vi ju totalt glömt bort det så vi vakna kl 9 :P sen har vi inte gjort så mycket legat i soffan, wiggo somna på min mage & t är & byter däck . nu sitter jag här hemma hos mamma & pappa somna här ju. hehe! 
nej nu ska jag kila. 

skriver mer sen !  

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Vi hörs ikväll =) Haha känns fan som att an känner dig när man läser om ditt liv varje dag.

2:a kommentar, skriven , av julia:

glömde oxå ställa om klockan..

Kommentera inlägget här :