vår älskling <3

publicerat i Allmänt;
nu så ligger wiggo & sover igen har precis bytt blöjan på honom. han har vart jättesnällt i natt & sovit jättebra . så jag känner mig helt utvilad eller inte helt men lite iaf :) har hunnit med att duscha , tvättat & ska snart gå & duscha , skönt att man hinner med lite sånt också.
våran älskling är den snällaste & underbaraste lilla pojke som finns , tänk att man kan älska nån så mycket bara efter några dagar ? han är verkligen vårat allt . <3
en förlossningsberättelse har nån frågat efter & jag kommer med en så fort jag känner att jag får riktigt med tid .
nu ska jag gå & fixa lite . :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Skönt att allt går fint med alla er :)

2:a kommentar, skriven , av Caitlin Ruston:

Bea=) Hoppas vi kan träffas nån dag snart. Förstår att d e mkt o fixxa just nu o så=) Ta tid på dig. Skulle bra säga, att ja e ledsen att ja inte skickat nå sms från min mobil, har ej haft pengar på den. Men har bett Wahlbom hälsa=) Har istället kommenterat som en tok här i bloggen=) Haha. Alla i klassen, + lärarna, e jätte glada för din skull=) Puss på hela familjen, särskilt lille Wiggo=D

3:e kommentar, skriven , av Caitlin Ruston:

Bea=) Hoppas vi kan träffas nån dag snart. Förstår att d e mkt o fixxa just nu o så=) Ta tid på dig. Skulle bra säga, att ja e ledsen att ja inte skickat nå sms från min mobil, har ej haft pengar på den. Men har bett Wahlbom hälsa=) Har istället kommenterat som en tok här i bloggen=) Haha. Alla i klassen, + lärarna, e jätte glada för din skull=) Puss på hela familjen, särskilt lille Wiggo=D

4:e kommentar, skriven , av Caitlin Ruston:

OPPS! Råka skicka 2 =)

5:e kommentar, skriven , av thessa:

Vad roligt att allt går bra hittils :)
Ja, en förlossningsberättelse skulle vara spännande att få läsa! :D

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åååh, GRATTIS! Vilken underbar prins ni fått. :)

Kommentera inlägget här :