God morgon!

publicerat i Allmänt;

Vad händer idag ? Ja det får man väl se vad dagen har att erbjuda. Och jag vet fortfarande inte vad överraskningen är för något eftersom han jobbar i Örebro & kommer hem på onsdag eller torsdag så är det lite svårt att veta nu. Sen var det någon som frågade hur vi träffades & det var genom Bella ( Max mamma ) hon har känt honom länge & så träffade vi han på stan sen typ började vi snacka. :P så så vare.

Idag ska jag försöka vara lite duktig & ta lite bilder , men jag är ju som sagt lite glömsk & de skulle ju inte förvåna mig om jag glömde bort det.

Vad ska ni göra idag ?



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag ska till ortopeden, efter det ska jag träffa en vän :)

2:a kommentar, skriven , av LW:

Jag ska jobba i dag jag! 14-22 kram

Kommentera inlägget här :