God morgon!

publicerat i Allmänt;

Idag vaknade Wiggo kl 6.40 gick upp gav honom gröt & så ligger han i sängen igen & försöker somna om. Jag då ? Mår väl lite bättre idag hade bara 38 graders feber imorse när jag vaknade fast det är ju morgon då har man alltid mindre feber. Igår kväll hade jag 39,5 kul va ?
Men men , inatt somnade jag kl 3 för jag svettades som en gris & var helt jäkla blöt vaknade dessutom med ögoninflamation också SPÄNNANDE! :(

Nej somnar Wiggo nu så ska jag väl också ta mig en tupplur måste bli frisk så jag kan jobba.
Idag så har jag & min älskling vart tillsammans i 3 veckor :) <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

"Bara" 38? shit då är jag halvdöd när jag har så mycket! Mitt "rekord" är 40.2 hu... ingen kul dag då inte. Hoppas du blir frisk snart!

2:a kommentar, skriven , av becca ':

Oh, vad gulligt att du har hittat någon Bea. För det är du verkligen värd!

Krya på dig nu gumman, och hoppas du snart blir bättre. Vi ses snart hoppas jag sötnöt . <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Usch krya på dig!, Oh Grattis :)

Kommentera inlägget här :