Måndag

publicerat i Allmänt;
Idag så började jag jobba 8.00 - 10.45 & det var riktigt kul speciellt nu när man får gå själv till folk. Man känner sig ju riktigt proffsig ( eller inte ) . Aja, nu är jag iallafall hemma & ska snart börja plocka undan lite för vi ska ha besök ikväll utav min släkt som ska komma & fika + fira pappa som fyllde för 1 månad sen men iaf :P
Jag ska sola & sen hoppa in i duschen också så jag är lite fräsch. Aa, mer då ? Nej jag tror inte att det händer så mycket mer idag om jag inte åker in till Bella en sväng lite senare , vi får se helt enkelt.

Jag är nog den mest nyfiknaste ( heter de så ? ) shit the same, människan i världen för Anton skrev att han hade en överaskning till mig när han kom hem & han vet hur nyfiken jag är så nu sitter jag här & hoppar runt på stolen för att jag vill veta. ;D  jag är inte normal någonstans.

Nej , jag skriver senare ska äta lite paj nu.



saknar dig redan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Sv: Jag är förkyld. Men annars är det bra :)

2:a kommentar, skriven , av REBCCAS:

Vad kul att du skaffat pojkvän? :D Glad jag blir! Länge sen jag kika in här tappade adressen.. typiskt men nu är den sparad!

Kram!

3:e kommentar, skriven , av bara din A;):

Saknar dej med<3 underbaraste mamman i världen<3<3<3 bara så alla vet:)

Kommentera inlägget här :