söndagkväll.

publicerat i Allmänt;
Nej, det är ingen förlovningsring.

Idag så har vi ( jag. wiggo & anton ) vart hemma hos mig vi grilla & tog de lugnt. Sen så åkte jag & anton in till stan hem till honom & sen till lägenheten sen skjutsa jag honom till tågstationen för han ska jobba hela veckan :( FÖRESTEN pratar med Anton i telefonen nu & han sa att jag skulle skriva att Wiggo har fått en till tand ;P
Gulligt va ?
Jahaja , imorgon så ska vi vara med Bella & Max vi ska leka ;D haha, äntligen du&jag.

Nej nu så ska jag sova & prata klart med Anton i telefonen. jag återkommer imorgon igen & då ska jag försöka bli lite bättre på uppdateringen.
GOD NATT

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jennie:

är anton pappa?

2:a kommentar, skriven , av jennie:

är anton pappa?

3:e kommentar, skriven , av Daniel:

Hej, mysigt med grillning, hoppas ni får en underbar dag!

Kommentera inlägget här :