Svar .

publicerat i Allmänt;
Postat av: angelica

Vem är A? Är det någon kille du är på gång med eller vem är han?

svar : - Anton heter han , ja det kan man väl säga . Har träffat honom ett tag nu :)

Postat av: lisa

Träffar du tobias något, gör Wiggo det också?

Bra blogg:)

svar : - Nej , jag träffar inte honom något alls längre .Nja han träffar Wiggo kanske en gång i helgen eller så .

Postat av: amanda

Är det många som känner igen dig på stan? och är det några som kollar snett på dig för att dom vet att du är en ung mamma? .. wiggo är urgullig =)

svar : - Nja, visst är det folk som kollar & skriver att de såg mig på stan osv. Javisst finns det folk som kollar snett men jag bryr mig inte . Ja, visst är han underbar :)

Postat av:

Kunde du känna på dig tidigt att du var gravid, att du innerstinne visste om det innan du gjorde testet? Vad hade du för funderingar när du fick veta att du var gravid och var det självklart at behålla barnet? Wiggo är sjukt söt och du verkar vara en riktigt bra mamma!

svar : - Ja innan jag tog testet så mådde jag ju illa & åt som en jäkla flodhäst så jag visste att någon var " fel " . Jag hade nog flera stycken funderingar om precis allt mellan himmel & jord . Självklart ? Nja det var det ju inte från början men sen blev det en självklarhet .
Tack så mycket :)

Postat av: johanna

hej :) jag vill bara säga att du är en super gullig tjej och wiggo är jätte söt. Jag undrar bara om du röker? Och om wiggo har fått några tänder ennu?
ha det bra och din blogg är super bra.

svar : - Tack så mycket , vad söt du är. Nej jag röker inte . Ja, Wiggo har fått en tand i nedre käken & jag tror det är en till på väg upp . :)

Postat av:

Hur ska du göra med skolan efter sommarlovet? Ska du gå i 3an? Eller väntar du till nästa år?

svar  : - Nej jag börjar i Oktober i 2an igen :)

Postat av:

Har du många kompisar kvar från den tiden då du inte hade wiggo?

svar : - svår fråga men det är en eller två personer som jag träffar lite då & då.
 
Postat av: .

hur länge har du träffat anton ?


svar : - typ 3 veckor . 

Postat av: .

varför är du aldrig med jonna längre ?, va inte ni bättre vänner än du och bella ?


svar : - Oj, jag vet inte . Men jag brukar ringa henne då & då men hon svarar inte ;P hehe fullt upp när man har barn. Men det ska bli skärpning på den fronten.

Postat av:

Jag är lika nyfiken som alla andra :P om det är något mellan dig och Anton eller om ni bara är kompisar för så kan det faktiskt med vara :)Din blogg är kanon bra! :)


svar: - Ja, det kan man väl säga att det är ;D Vi är tillsammans . Oj nu vet alla om det . :$ 

Postat av: wiggos faster

hej bea ! :)
Vill bara säga att jag
saknar tiden med dig , kommer du ihåg
när vi tog långa promenader och pratade om ALLT ?
kommer du ihåg när du ringde mig från Um och berättade att du var med barn ?
kommer du ihåg den LÅNGA promenaden vi tog när
tobbe skulle berätta för mamma att ni skulle bli föräldrar xD Det var sjukt kul och jag saknar
det mycket !

Tack för att jag fick den tiden
med dig ! ta hand om er
kram Felicia


svar : - Gumman, jag saknar dig också massvis . Och vi kan fortfarande ta dom där långa promenaderna & prata om precis ALLT . Det är bara & ringa så kan vi ses när du vill , jag lovar . 
Kramar på dig hjärtat . 



Hoppas ni blev nöjda med svaren.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad roligt att du hittat Anton :) din blogg är så bra och jag är nörj med mitt svar kanon :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

En liten fråga bara: Har du ngn bilddagbok? vore roligt och kolla flera bilder och så :)

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Nej jag har tyvärr ingen bilddagbok. Jag hade en men den försvann ;P

5:e kommentar, skriven , av lovisa:

Hihi jag undrar var Tobbe tycker om att du är Tillsammans med Anton och att han träffar wiggo så mycket? För innan kunde man ju läsa om att T var skit svartsjuk han måste gräva ner sig nu ;)! Du är verkligen jättesöt bea och visste att du snabbt skulle träffa en bra och trevlig kille som du förtjänar och som gör dig lycklig vad bra :)!



ps. Fan vad dålig stil av T att först gå med på att bli pappa sen inte ta ansvar!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

hmm . jag har sätt dig på stan flera gånger när du röker ?

Kommentera inlägget här :