..

publicerat i Allmänt;
Det är så himla kul hur folk kan " ha två sidor " ena gången snackar de skit ,går bakom ryggen & sen när man träffas åh så snäll man kan vara fast jag vet hur mycket skit de snackar egentligen. Skit samma de är ju tur att jag vet om det iallafall :)

Wiggo ligger & sover fortfarande iallafall så jag tänkte faktiskt krypa ner i sängen jag också orkar inte vänta på resultatet från Lets dance. Tobbe har inte hört av sig ( han skulle på fest i västerås ) idag sa han när jag kom hem blev rätt plötsligt men men tog Wiggo & åkte hem till mamma & pappa så där är jag nu ... yes men jag tänkte inte skriva så mycket mer idag är väldigt trött ..

Hittade den här söta bilden på Wiggo när han var sisådär 3 månader :)

image1204

ps: glöm inte bilderna nedan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tobias:

svar: visst, vill ha den =D

2:a kommentar, skriven , av lovisa:

Man blir jäklgt sugen när man ser en liten wiggo :D han ser så söööt och mysig ut, tyvärr kan ju inte jag få en liten wiggo :( du måste vara riktigt stolt man vill inte sluta kolla på bilderna :D! myyys!

3:e kommentar, skriven , av Madeline:

Jätte söt!:)

Kommentera inlägget här :