God morgon!

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag vaknat kl 8.30 Wiggo vakna då , jättebra för han somnade kl 8 igår kväll då sov han rejält länge :) Idag så ska jag väl inte göra något speciellt kanske träffa en kompis jag vet inte riktigt men något jag VET är att jag ska kolla på inspelningen av Så ska det låta som jag spelade in istället för Lets dance i fredags..

Hade inge tid igår till att skriva i min blogg dagen bara rann iväg & så blev det helt plötsligt kväll & då var det ju dags för melodifestivalen & det var väl hyffsat bra denna gång förstod bara inte vad Fronda gjorde där ?

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natta:

visst är de :D jag gillar monkis stil.
linda borde inte ha gått vidare. hennes låtar suger och de är för varje år exakt likadana. sibel skulle ha gått vidare!

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Jag fattade inte heller varför fronda va där :/ charlotte perellis låt va ju asbra :D den är bäst av alla jag har hört hitills !!

3:e kommentar, skriven , av Therèse:

Fronda var den ända som var bra :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

förtsår inte heller vad fronda gjorde där riktigt :P

Kommentera inlägget här :