lite nytt !

publicerat i Allmänt;

Just nu så sitter jag inne på msn & pratar med olika människor & gud vad roligt det är var typ 100 år sen jag var inne haha ! :) Tobbe skickade precis ett sms & sa att han skulle jobba så han skulle lämna Wiggo till min mamma så han fick åka ut hit , det är ju bra för jag längtar efter min lilla plutt . <3

Eftersom ni vet att jag har hästar & skriver rätt mycket om dom så tänkte jag fråga om ni tycker jag ska "starta" upp en till blogg som bara innehåller hästar eller om jag ska fortsätta blanda , hästar, familj , kläder & mitt liv i den här bloggen ?  Det är ju mer jobb med en till blogg men finns intresset kanske jag kan fixa en till ? Det beror på .  

aja , nu så ska jag inte sitta hät & babbla en massa :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Jag tycker du kan blanda.. måste abra säga att jag ÄLSKAR din blogg!! :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

tycker också att du kan blanda :)

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Tycker du kan blanda :) Ja läser alltid din blogg , älskar den :D

Kommentera inlägget här :