Torsdag 20/3

publicerat i Allmänt;
GRATTIS TILL MIN BÄSTA VÄN MARTINA SOM FYLLER 18 ÅR IDAG <3

God morgon !
Idag så vakna Wiggo kl 7 men han sa inget så jag råkade somna i en halv timme till men han låg bredvid mig & prata så fint & drog mig lite i håret. Sen gick vi upp åt gröt båda två & så väckte vi hans moster som kanske inte blev sådär jätte glad :P Idag så ska jag inte göra ett skit kanske rida får se om jag orkar , ska iallafall klippa min mamma har jag bestämt för det blev inte av igår & så ska jag färga håret på min syster också . Imorgon är det dags PARTY PARTY :D är ni laddade tjejer ? Jag hoppas det för jag har längtat så in i helvete ska jag säga er !

Nu så ska jag faktiskt gå & kolla på Våra bästa år som börjar om 5 minuter . :) Jag kommer sen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

jag känner mig helt osäker på om jag ska ut eller inte nu igen, jag är en jäkla velpelle! men imorgon är jag nog hur laddad som helst ;)

Kommentera inlägget här :