Läkarbesök ..

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma ifrån jobbet. Det gick bra , men det var sjukt varmt. Det borde inte få vara lagligt att få jobba i denna hemska värme. Tror det skulle bli lika varmt imorgon också , men bli lite svalare framåt eftermiddagen. Vi får väl se! Jag hoppas då iallafall på en lite mindre varm dag då jag ska jobba 8-14.

Imorgon blir det nog till att ringa doktorn , jag har så ont i ryggen att jag knappt vet vad jag heter. Det känns inte speciellt bra och mindre bra när man jobbar inom vården och ibland får ta itu med saker och ting då ryggen nästan alltid är inblandad. Nej ska sluta gnälla nu.

Nu står föresten utemöblerna där dom ska dock så saknas 3 stolar men dom får vi hem nästa vecka, så ingen panik!
Wiggo har fått en pool också hit hem , å vad lycklig han kommer bli när han ser den uppblåst och fylld med vatten. yeey!

Nehepp, då var det väl dags att krypa till kojjs!





Mina fina älsklingar .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Jättefin blogg :) Hur är det att vara mamma? =) Kram

Kommentera inlägget här :