Då så.

publicerat i Allmänt;
Då var både jag & Wiggo påklädda. Idag har vi lite saker tyvärr som vi måste göra, åka och handla, dra en sväng till Ö&B , fixa mina jeans och så har vi besämt att ta oss en lunch med våran Bästa vän Rebecka.
Wiggo har hostat lite mindre inatt men den är ju fortfarande kvar. Själv så tror jag att jag börjar bli förkyld nu för jag går och nyser och snorar lite här hemma. Typiskt!

Fick en fråga också.
Vilka gulliga skor :) hur gammal är wiggo ? Och ni har inga planer på att skaffa en till bebbe?


svar : Javisst är skorna fina, jag älskar dom! Wiggo har precis fyllt 4 år den 1 Oktober, så det är ingen lite bebis längre. =P Tiden går fort! Nej, vi har inga planer att skaffa en till. =)

Nu ska Wiggo få lite hostmedicin och jag ska ta mig nässpray , rena sjukstugan här hemma!

Kommentera inlägget här :